Gestrand? Wij helpen je graag verder

Dat is volledig afhankelijk van de diensten die we hebben uitstaan. In de zomervakantie is het gebruikelijk om minimaal twee weken te werken. Maar het is bij ons ook altijd mogelijk om kortere diensten te werken. Wil je weten hoe het precies zit? Neem dan contact op met Jasper of Lennart.

Dat is afhankelijk van waar en voor wie je werkt. Denk bijvoorbeeld aan een stacaravan, een woonboerderij, een (gedeeld) appartement, of een hotel. Je hoeft je overnachting niet zelf te regelen: dat doen wij voor je, samen met de opdrachtgever. Heb je een vacature op het oog? Vraag dan aan Jasper of Lennart hoe het daarbij precies is geregeld.

Goed om te horen dat je wilt werken bij EilandJobs! Inschrijven is heel eenvoudig: stuur een e-mail met je CV en motivatie naar contact@eilandjobs.nl, of klik hier om een sollicitatieformulier in te vullen. Heb je interesse in een specifieke vacature? Vermeld dit dan in je mail. We nemen binnen 48 uur contact met je op.

We betalen wekelijks je loon uit bij EilandJobs. Zodra we je gewerkte uren hebben ontvangen van de opdrachtgever, verwerken wij deze en zorgen we dat je loon wordt gestort.

Dit verschilt per opdrachtgever. Vraag altijd even naar je leidinggevende op locatie hoe het is geregeld. Zo voorkom je dat het misgaat. Wij controleren en zorgen ervoor dat jij je gewerkte uren zo snel mogelijk krijgt uitbetaald.

De eerste keer dat je met de boot naar het Waddeneiland gaat, vergoeden wij je reiskosten. Wil je tussendoor naar huis? Dan overleggen we met de opdrachtgever wat er mogelijk is.

Vervelend dat je ziek bent! Om dit goed te verwerken is het belangrijk dat je vóór 10.00 uur telefonisch contact opneemt met EilandJobs. Ziekmelden per Whatsapp is niet voldoende! Ook je leidinggevende op locatie laat je vóór 10.00 uur weten dat je niet kunt werken, tenzij jullie dit anders hebben afgesproken.

Je loonstroken en jaaropgave vind je op het portaal van OnlineUur. Vragen? Neem contact op met Jasper of Lennart.

Wat vervelend dat je uren niet kloppen. Je hebt natuurlijk recht om je gewerkte uren uitbetaald te krijgen. Mail daarom naar info@eilandjobs.nl met het precieze probleem. Dan kijken wij hoe we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen.

Ja, per gewerkt uur bouw je vakantiegeld op. Dit ‘spaarpotje’ reserveren wij eerst voor je. Op aanvraag keren we je vakantiegeld uit. Heb je zeven weken niet meer voor EilandJobs gewerkt? Dan ontvang je dit bedrag automatisch op je rekening.

Een veel gestelde vraag, en begrijpelijk! Hier staat het helder uitgelegd door de Belastingdienst. De loonheffingskorting zet je aan bij je werkgever waar je de meeste uren werkt. Nog vragen over de loonheffingskorting? Neem contact met ons op.

Heb je sinds kort (extra) uren bij een andere werkgever? Dan is het verstandig om je loonheffingskorting daarop aan te passen. Stuur hierover een mail naar contact@eilandjobs.nl. Dan zorgen wij dat het wordt geregeld.

Heb je iets vervelends ervaren en wil je hier graag een melding van maken? Mail dan naar contact@eilandjobs.nl, of bel ons op 050-2110868. Wij bespreken de situatie graag met je en denken met je mee.

Heb je een spoedgeval door bijvoorbeeld ziekte? Bel dan direct naar Jasper (06-15405552) of naar Lennart (06-15342135).

Hebben we nog even de tijd? Dan maken we graag eerst even kennis. Hier leggen we stapsgewijs uit hoe wij te werk gaan. 

Om een nieuwe medewerker aan te melden, hebben wij het mailadres van de medewerker nodig. Geef daarnaast aan welke functie de medewerker gaat vervullen en in welke schaal het loon van die functie valt. Stuur deze informatie naar contact@eilandjobs.nl, liefst minimaal twee dagen voor aanvang van de eerste dienst.

Het aanleveren van uren kan op 4 manieren:

  1. Via OnlineUur: Je ontvangt inloggegevens voor deze online omgeving. Elke week krijg je een uitnodiging om de uren in te vullen en te accorderen. Het programma is eenvoudig en overzichtelijk. Ideaal dus!

 

  1. Uittekenen op locatie a.d.h.v. papieren uittekenlijsten: Dit gebeurt veel bij bewerkelijke personeelsplanningen of eenmalige diensten door bijvoorbeeld ziekte.

 

  1. Uitzendkracht vult de uren zelfstandig in en wij verwerken deze uren: Jij ontvangt de week nadat de uitzendkracht heeft gewerkt, een factuur. Hierin staan de gewerkte uren en eventuele gemaakte reiskosten.

 

  1. Kloksysteem: Als jullie gebruik maken van een kloksysteem op locatie, zijn er vaak mogelijkheden om urenlijsten uit te draaien en naar ons te verzenden. Dit kan zo eenvoudig als een Excel zijn.

Je ontvangt wekelijks een factuur van ons. Omdat we de uitzendkrachten ook wekelijks uitbetalen, ontvangen we de uren graag vóór dinsdag 12:00 uur. Op donderdag of vrijdag van dezelfde week ontvang jij dan digitaal je factuur.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Mail ons de fout met je factuurnummer naar contact@eilandjobs.nl en we zoeken zo snel mogelijk voor je uit wat er verkeerd is gegaan.

Het klanttarief is opgebouwd uit een aantal componenten: Bruto uurloon, alle wettelijke werkgeverspremies en -belastingen, vakantiegeld, vakantiedagen, feestdagvergoeding / kort verzuim, bijzonder verlof, scholingsgelden en transitievergoeding en pensioenopbouw vanaf 21 jaar in fase B.

Het fasensysteem is onderverdeeld in drie fasen van verschillende duur:

Fase A: 78 weken
Fase B: maximaal 4 jaar en 6 contracten
Fase C: Onbepaalde tijd

Heb je iets vervelends ervaren en wil je hier graag een melding van maken? Mail dan naar contact@eilandjobs.nl, of bel ons op 050-2110868. Wij bespreken de situatie graag met je en denken met je mee.

Nog niet alles helder?